المصطفی

المصطفی
بایگانی
آخرین نظرات

شهید سلیمانی

سخنان مهم آیة الله حاج شیخ جواد مروی به مناسبت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

شهید سلیمانی

 

دانلود صوت

 

نظرات  (۱)

۲۰ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۱۵ کم‌نویس ...

سلام علیکم استاد عزیز و دوست داشتنی ما

من امسال توفیق شرکت در کلاس شما را نداشتم اما جزوه های شما را گرفتم و متوجه وبلاگ شدم. لطفا اگر صلاح می دانید رمز کتاب دانلود کتاب ها را برای بتده ایمیل بزنید و بفرمایید آیا سال تحصیلی 99 دتدریس رس خارج را شروع می کنید؟

با تشکر

kamnevis67@gmail.com

پاسخ:
علیکم السلام. ممنون از محبتتون.
ان شاء الله حیات و توفیقی باشه سالهای بعد هم در حد فهم ناقص خودم در سطوح عالی انجام وظیفه میکنم. توصیه میکنم حتما درس خارج استاد مروی را ببینید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی